Friday, February 26, 2010

Kaedah Pembelian (Melalui On-line)

    Untuk PESANAN MELALUI ON-LINE adalah seperti berikut :

    CARA PESANAN =
    1. Sekiranya berminat untuk membeli sebarang terbitan KHAZANAH FATHANIYAH, Tuan/ Puan boleh menghantar maklumat-maklumat berikut sebagai rujukan dan makluman kepada kami :

    a. JUDUL BUKU @ NO. KOD KITAB yang dipesan berserta KUANTITInya
    b. NAMA Tuan/ Puan
    c. ALAMAT yang lengkap (Untuk tujuan pengeposan)
    d. No. TEL (pilihan)
    e. Kaedah Pengeposan = Hanya POSLAJU sahaja (Bagi mengelakkan pelbagai masalah jika pos biasa)
    2. Seterusnya kami akan membalas dengan memaklumakan jumlah bayaran berserta no. akaun KHAZANAH FATHANIYAH (Bank Islam), sebagai rujukan Tuan/Puan untuk membuat bayaran.

    PENGEPOSAN =
    1. Pengeposan akan dilaksanakan pada hari sama sekiranya kami menerima bukti transaksi bayaran (dengan memaklumkan/ melampirkan no.rujukan transaksi) sebelum jam 12 tengah hari pada hari yang sama. Atau keesokkan hari sekiranya lewat dari jam yang dinyatakan tersebut.

    2. Tempoh penerimaan kiriman antara 3 hingga 7 hari waktu bekerja. Sekiranya lewat dari tersebut, mohon dimaklumkan kepada KHAZANAH FATHANIYAH (untuk urusan pemeriksaan di Pejabat Pos)

    3. Sekiranya terdapat permasalahan pada buku, sama ada kerosakan/ kurang halaman/ atau sebagainya, tempoh untuk pertukaran adalah 14 hari dari tarikh pengeposan dikirimkan.
    • Untuk sebarang pertanyaan/ masalah, boleh menghubungi kami di talian pejabat/ kedai buku KHAZANAH FATHANIYAH: 03-42656444.
    Sekian, semoga dipermudahkan-Nya.
    Terima kasih atas sokongan




    No comments: